Long time no see.

Hej alla ni två eller hur många det är som läser min sk. blogg som jag kommer att ta upp igen.
Har varit mycket nu på senare tid och inte hunnit/haft ork till att skriva. Men nu kommer den igång igen hoppas jag.
 
Det kommer att bli en del mat i fortsättningen och en massa goda bilder. Det kommer även in en del recept på det jag skriver om. Nu blir det inte så mycket av bakning tyvärr, jag och min familj försöker att hålla igen på fett och kolhydrater så då är det inte så bra med kakor och bröd. Lite mer smalmat kommer att figurera här på sidan men fina bilder ändå. Lite olika viner kommer jag att presentera samt annan dricka typ Whiskey, Rom osv.
 
Jag kommer att försöka ta upp min träning och motion och skriva lite om det med bilder såklart.
 
Mina resor ska vi inte glömma, här kommer lite reportage och bilder på både mat, sevärdheter och även lite turistbilder. Kommer ju att åka till Paris i Maj, ska bli skönt och intressant. Ost, bröd och vin i massor, hoppas jag. 
 
Hunden Lotta kommer att synas då och då här på sidan så hoppas ni inte har allergi.
 
Golfen kommer att ta upp mycket av min tid nu eftersom jag börjat spela igen. Vi är ett gäng på elva duktiga golfare och kommer att spela en intern tävling under året som vi kallar rätt och slätt för "TOUREN". Här kommer det oxå in lite bilder och text om hur det gått och hur det ser ut.
 
 
      
I med dig då boll jä-l                                                   Uppeggning på första Tee
 
 
 
 
Fläskfilé med ett blomkål och broccolimos och en fräsch sallad 
Korvgrillning efter golftävling och trädgårdsdag

 
 Ramslök, färsk från skogen, nyplockad och mandolinhyvlade morötter samt sockerärtor som är snabbkokade.

Lev väl och må gott
 

Kommentera här: